Nysted Efterskole 2020 06070

kunst & design.

fordybelse

Kan du lide at fordybe dig og bruge dine hænder i samspil med dine kreative evner eller er du en ægte Picasso, eller elsker du at nørkle med fremstilling af smykker og håndarbejde, så er Kunsthåndværk og Design linjen lige dig.

Nysted Efterskole 2020 06063

Du har 12 lektioner om ugen, så her vil der være mulighed for at finde sammenhængen mellem din kreativitet og det ægte håndværk. Du vil kunne arbejde med keramik som kunst eller produktion, og det er også her du vil male din kunst på lærred, udtrykke dig gennem smykkekunst, grafisk design eller hvor dine evner bringer dig hen. Alle skøre ideer og kreative udfoldelser er velkomne på Kunsthåndværk og Design linjen, hvor vi hver dag prøver kræfter med nye kreationer.

Nysted Efterskole 2020 06056