it & esport.

cs:go og fortnite

Vil du have en fremtid foran en skærm – eller er du vild med eSport? Uanset hvad niveau du er på – og om du ser dig selv som game’er, programmør, IT supporter eller blot har en naturlig interesse for alt hvad der har med computere at gøre, vil du falde godt til på vores IT & eSports linje.

På vores IT og eSports linje har du 12 lektioner om ugen. Vi spiller CS GO og Fortnite, hvor vi stiller op til turneringer samt tager ud til større events og LAN parties. Udover de 12 lektioner har eSports holdene mulighed for at få ekstra træning om aftenen og i weekenderne.

Nysted Efterskole 2020 05508

hverdagen

Udover gaming lærer du også alt om hvordan man bygger computere og arbejder med computerens hardware. Du får også lov til både at prøve kræfter med grafisk design og layout samt lære en masse om de sociale medier og arbejde med opbygning af hjemmesider.

Gennem året vil du komme til at arbejde i temaer, hvor vi fx kan komme til at arbejde med spilproduktion, hvor vi producerer alt lige fra de simple spil til de mere komplicerede spiltyper med afsæt i din fantasi og kreative evner.

Nysted Efterskole 2020 05447