ridning.

oplevelser til hest

Vil du have et efterskole år fyldt med heste? Har du en kærlighed for heste og alt hvad der følger med, så er Ridelinjen helt sikkert noget for dig. Skolen råder over mange forskellige heste, men du kan også medbringe din egen hest.

Månedspris for opstaldning er inklusive foder fra skolens egen produktion: Løsdrift kr. 1.200 / boks kr. 2.400

Nysted Efterskole 2020 05699

om linjen

På ridelinjen har du 12 lektioner om ugen sammen med hestene, hvor du kan ride ture på skolens 30 hektar store areal med skov, eng og marker.

Har du ikke før været vant til at ride på hest, så har du naturligvis mulighed for at lære at det helt fra start.

Nysted Efterskole 2020 05575

hverdagen

Du vil blive præsenteret dressur, spring og ponytrav, hvor du også får mulighed for at deltage i stævner. Samtidig er der også mulighed for at deltage i lange rideture og mærke at være i ét med hesten og naturen. Du kan og ride på militarybane i egen skov.

Du lærer også alt om hesten, hvordan du plejer den, hvordan du sikrer dig, at den får det rigtige at spise og hvordan du holder øje med, at hesten har det godt.

Nysted Efterskole 2020 05589

Kom på besøg på skolen til en af vores Åbent Hus arrangementer, så du kan blive tilmeldt! I kan også altid ringe eller skrive en mail til kontoret for at aftale nærmere om en rundvisning. Vi glæder os til at se jer.