cross & bocart.

benzin i blodet

Er du til fart, adrenalin, teknisk præcision og sikkert håndværk, eller drømmer du om at blive motorcykelmekaniker eller arbejde med andre mindre motorer og maskiner, så er Cross og Bocart linjen noget for dig.

Nysted Efterskole 2020 06243

om linjen

At køre motocross er ikke bare at sætte sig op på en crossmaskine eller ned i en gokart og køre. Det handler om meget mere, og det handler specielt også om alt det der foregår inden man kører og efter man har kørt. Derfor lærer du en masse om teknik, hvordan du vedligeholder maskinerne og behandler dem på en ordentlig og sikker måde, så hverken du eller maskinerne kommer til skade. Nysted Efterskole har vores egen lukkede bane, hvor vi kører på maskinerne.

Nysted Efterskole 2020 05350

hverdagen

Du har 12 lektioner om ugen på skolens 2500 kvadratmeter store motor/metal værksted, hvor du får tid til at fordybe dig i den tekniske og mekaniske verden.

Nysted Efterskole 2020 06319

Kom på besøg på skolen til en af vores besøgsaftener, så du kan blive tilmeldt! I kan også altid ringe eller skrive en mail til kontoret for at aftale nærmere om en rundvisning. Vi glæder os til at se jer.