Nysted Efterskole 2020 06215

auto & teknik.

klar til fremtiden

Går du med en drøm om at blive mekaniker, får du på Nysted Efterskole mulighed for at arbejde med både personbiler, firehjulstrækkere, busser og traktorer på et rigtigt autoværksted.

Nysted Efterskole 2020 04813

På Auto og teknik linjen lærer du alt det grundlæggende inden for motorer og alt det andet tekniske og mekaniske på biler, så du kan være lidt på forkant, hvis du på et tidspunkt vil på teknisk skole. Du vil lære både om servicering og reparation og samtidig få den nødvendige teoretiske undervisning som hører til for at kunne udføre reparationer og forbedringer af køretøjerne. Auto og Teknik linjen laver biler som igen skal ud at køre i trafikken, så sikkerhed og etik er nogle af nøglebegreberne, vi arbejder med.

hverdagen

Du har 12 lektioner om ugen på skolens 2500 kvadratmeter store motor/metal værksted, hvor du får tid til at fordybe dig i den tekniske og mekaniske verden.

Nysted Efterskole 2020 06126